Utilitzem les TIC a classe de música

Durant el mes de maig, les alumnes i els alumnes de 1r ESO Música mostrem les presentacions sobre diferents intèrprets, cançons i estils de música popular que estem treballant a classe de música. Aprofitant aquesta ocasió, hem après a fer una presentació Power Point amb l’eina de presentacions de Google i hem utilitzat els Chromebooks que utilitzem a l’aula per treballar amb eines informàtiques. Hem après a cercar informació a Internet, a buscar imatges, a posar links de cançons i a parlar davant d’un públic que, a la vegada, disposava d’una graella de coavaluació i autoavaluació per aprendre a avaluar la feina dels companys i de les companyes que presenten i avaluar la pròpia feina, un cop feta la presentació. Hi ha cabuda per a tot estil de música! Aquí us deixem algunes fotos.