Una aventura literària

La setmana passada, els/les alumnes de sisè de l’Institut Escola Àngel de Tobies van viure una emocionant jornada cultural amb una visita a la biblioteca pública del Vendrell (Terra Baixa).

La visita va començar amb la benvinguda per part del personal de la biblioteca, que va guiar els alumnes a través d’una sessió sobre el funcionament de la seva pàgina web. Els nens i nenes van aprendre com accedir a una àmplia gamma de recursos en línia, des de catàlegs de llibres fins a serveis interactius, que poden enriquir les seves experiències de lectura.

Un dels moments més destacats va ser la presentació del servei de préstec de la biblioteca. El personal va explicar com els/les alumnes poden prendre en préstec llibres per aprofundir en els seus interessos i descobrir nous mons a través de la lectura.

A més a més, els bibliotecaris van dedicar temps a recomanar títols captivadors als alumnes. Aquesta part de la visita va ser especialment emocionant, ja que molts estudiants van descobrir autors i gèneres literaris que no havien explorat prèviament.

Aquesta experiència educativa no només va ser informativa, sinó que també va inspirar als nens i nenes a embarcar-se en un viatge literari.