Tenim una nova incorporació a l’Aula d’Acollida

La voleu conèixer millor?

Entrevistem a l’Emma, la noia que està fent pràctiques amb nosaltres.

Badre: Hola, bon día! A l’escola tenim una pàgina web, i et volem entrevistar, si vols, per a que els i les altres nens i nenes de l’escola et coneguin.

Emma: Hola, bon día a totes! I tant! Tinc moltes ganes de començar l’entrevista.

Priscila: Com et dius?

Emma: Em dic Emma.

Vicente: Què estàs estudiant?

Emma: Estic estudiant el Grau Superior d’Integració Social al institut Andreu Nin.

Badre: Per què vas escollir aquests estudis?

Emma: Des de petita sempre he volgut treballar a l’àmbit social i voler que totes siguem iguals davant la societat.

Vicente: Quan acabis aquest curs, vols anar a la universitat? En cas que sí, quina carrera vols fer?

Emma: Encara no ho tinc del tot clar, però m’agradaria fer la carrera d’Educació Social.

Priscila: Que es educació social?

Emma: Les educadores socials s’encarreguen de ajudar a les persones més vulnerables per a que tinguin les mateixes oportunitats que la resta.

Badre: Quan temps duren aquestes pràctiques?

Emma: Són 383 hores de pràctiques, però calculo que la seva durada seran d’octubre fins a febrer o març.

A més a més he vingut amb dues companyes més, la Sònia i l’Ana, que fan pràctiques amb l’Antonia i la Mar a educació especial.

Vicente: Aprens amb la Carme i amb nosaltres?

Emma: Si, la veritat es que cada día aprenc coses noves, tant de la Carme com de vosaltres.

Carme: Falta molt poc per que sigui el teu aniversari, oi?

Emma: Si, el 20 de novembre.

Vicente: Quants anys fas?

Emma: Faig 20 anys, vaig néixer al any 2000.

Carme: A classe ho celebrarem!

Badre: Tots hem viatjat, tu has viatjat?

Emma: Si, m’agrada molt viatjar, he anat a Alemanya, França, Portugal, Andorra, Luxemburg, Hongria, Itàlia, Londres i les illes Canàries i Balears.

I m’agradaria viatjar a Brasil i al Marroc.

Priscila: Per que aquests dos llocs?

Emma: Al Marroc perquè teníem un viatge pendent amb l’Institut i a Brasil per que la meva parella es d’allà i m’agradaria conèixer el lloc d’on ha vingut.

Vicente: Ell va ser un alumne d’aula d’acollida?

Emma: Va arribar amb 4 anys, era molt petit. Però suposo que com parlava portuguès va tenir ajuda per aprendre català i castellà.

Vicente: Saps parlar portuguès?

Emma: Encara no, però vull aprendre i ja començo a entendre’l una mica.

Badre: Gràcies pel teu temps i per la teva atenció.