Spooky Castanyada

Last Friday our students in ESO took part in a gymkhana to celebrate la castanyada. The English teachers wanted to add some activities in English to work with Halloween vocabulary, and so we did! Our students in 1st ESO did some crosswords, while 2nd and 3rd ESO students had to work as a team to create words as fast as they could as teachers showed them the images. Pumpkins, Black cats and haunted houses took the lead!

El passat divendres l’alumnat de l’ESO va celebrar la castanyada amb una gimcana. Des de la matèria d’anglès vam aprofitar algunes de les proves per treballar el vocabulari de Halloween. Així doncs, els nois i noies de primer van fer mots encreuats amb paraules angleses, mentre que a segon i tercer van haver de formar en temps rècord les paraules referents a Halloween que els anàvem mostrant en imatges. Pumkins, black cats and haunted houses van ser els protagonistes d’aquestes divertides proves!