Sortida al Museu Deu

El passat divendres, els nens i les nenes d’I4 A vam sortir de l’escola per anar a fer una activitat al Museu Deu del Vendrell. Vam anar-hi caminant i, una vegada vam arribar al museu, vam començar l’activitat. Primer de tot, ens van presentar la caixa dels sons! Una caixa molt gran plena d’objectes i de peces amb imatges que s’amaguen dins dels quadres que hi ha per les parets del museu. Junts i juntes, vam buscar tots els objectes amagats i vam descobrir quins d’aquests fan so i quins fan silenci!! Vam estar una bona estona passejant pels racons del museu, mirant quadres, cantant cançons, buscant alguna escultura… i ens ho vam passar d’allò més bé! Quan vam acabar l’activitat, vam sortir al jardí a esmorzar i allà, vam poder jugar una estona! Finalment, de camí a l’escola, vam poder veure l’Àngel de Tobies del Campanar de l’església!!

Els nens i nenes d’I4 A vam gaudir molt d’aquesta sortida!