Sortida a la Biblioteca Terra Baixa

Avui l’alumnat de 2n hem anat a la Biblioteca Terra Baixa. Ens han ensenyat moltes tipologies de llibres: d’imatges, còmics, novel·les, contes… Perquè un infant s’habituï a llegir és necessari que el nen s’entusiasmi amb la lectura per fer-ho cal entusiasmar als infants. Els bons llibres no tenen edat i poden emocionar qualsevol. La sortida d’avui ens ha ajudat a crear un vincle entre la biblioteca de la ciutat, amb la de l’escola també la de l’aula i amb la biblioteca de casa. La lectura és fonamental per créixer i ha de ser un aspecte molt important a la nostra vida. Us animem que hi porteu els vostres fills/es. És important que els nens/es vegin que els adults parleu de llibre, per tal donar un valor a la literatura. Llegir és un plaer. Cal que donem un valor a la literatura.