Som gegants

Fa uns dies, dins la matèria de V.I.P., l’alumnat de 2n d’ESO van anar a l’Ajuntament del Vendrell per trobar-se amb els gegants de la població, la Teresa i en Salvador, entre altres coses havien
d’esbrinar quines proporcions tenen, alçada total, del terra a la barbeta i del terra fins a on recolzen a les espatlles dels geganters, per poder saber com creixen depenent de qui el porta. També portaven un encàrrec de part de l’alumnat d’infantil del centre, tota una sèrie de preguntes que ben amablement el Sr. Marc Rodero, responsable dels gegants, els va esclarir. Per fer-ho, van haver d’aixecar les faldilles de la parella de gegants, no sabien com reaccionarien, ja que això impressiona perquè són molt alts, però els de 2n d’ESO no s’arruguen i van complir l’encàrrec.
Us en deixem la prova!