Som cronistes del nadal al Tobies

Des de l’optativa de Revista de segon d’ESO estem treballant en un article sobre la celebració de Nadal al nostre centre. Estem fent un recull de tota la informació i les fotografies sobre les activitats que s’han realitzat al voltant d’aquesta festivitat. El resultat serà una crònica que reculli el programa, les activitats fetes per l’alumnat, el festival i els guarniments que han ambientat els passadissos del centre.

Una part de la feina ha consistit a fotografiar nosaltres mateixos algunes de les decoracions que han guarnit l’escola per incorporar-les a la nostra cònica. I és que la feina del periodista no consisteix només a escriure, sinó també en prendre fotografies per il·lustrar les nostres notícies.

A més, aprenem la importància de la planificació del nostre treball així com de la distribució de tasques entre nosaltres per tal que en resulti un treball ben fet. Hem fet un guió dels diferents punts que contindrà la crònica. Cada punt pot contenir diverses idees secundàries o activitats concretes. Ens distribuïm els diferents temes a tractar i redactar. A més, algú s’encarrega de les imatges i de la seva descripció. Quan tinguem tota la informació en farem una revisió conjunta per unificar l’estil i donar-li coherència.

Esperem que us agradi la nostra crònica nadalenca!