Sol·licituds transport escolar

Benvolguts/des,
D’acord amb el conveni de delegació de competències, entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i el Consell Comarcal del Baix Penedès, quant a la gestió del transport i menjador escolar, vigent fins el 31 de desembre de 2022, i el DECRET 161/1996, de 14 de maig, que regula el servei de transport escolar, ens correspon posar-los en coneixement que, a partir del dia 22 de març de 2021, s’obrirà el període de presentació de sol·licituds del servei de transport escolar pel curs 2021-22 dels alumnes d’ESO i EE (transport obligatori entre municipis).

Com a novetat, s’informa a tots els interessats que la presentació de sol·licituds serà de forma telemàtica, a través de la seu electrònica de la pàgina web del Departament d’Ensenyament del Consell Comarcal del Baix Penedès
(http://www.ccbp.cat/index.php/el-consell/serveis-i-tramits/serveis-al-ciutada/educacio), on s’hi trobarà l’enllaç per accedir al tràmit corresponent.

No es garantirà la plaça a la data de l’inici de curs, d’aquelles sol·licituds rebudes després del dia 1 de juliol del 2021.