Sensibilitzant envers les violències masclistes

Dintre del cicle de xerrades que ofereix la Ballaruga als alumnes d’ESO de l’Institut Escola Àngel de Tobies, el 17 de gener de 2024 a 1r ESO A, va tenir lloc la darrera, d’un cicle de quatre, que s’ha impartit al llarg del primer i segon trimestre del curs actual.

La formació impartida té la voluntat de sensibilitzar entorn del gènere i a les violències, en concret, en aquesta xerrada, es va tractar la prevenció i detecció de la violència masclista amb els joves amb la intenció que puguin detectar situacions de violència i poder abordar-les, tant en primera persona com en el seu entorn social o familiar. Treballar entorn les desigualtats de gènere i les discriminacions s’esdevé imprescindible per fomentar valors com l’equitat i la justícia en l’àmbit educatiu i per tal de transformar aquestes relacions masclistes i prevenir les violències.