Qui soc? Què soc?

Practicar a través del joc el que hem treballat a l’aula és un dels mètodes d’aprenentatge més efectius i divertits. Des de l’aula d’acollida intentem cada dia posar-nos a la pell del nostre alumnat nouvingut i fer-los la tasca d’aprendre el català tan amena com sigui possible.
A partir d’aquest joc de cartes tan simple, els discents han de posar en pràctica tot allò que s’ha treballat a l’aula des de començament de curs: utilitzar el verb ser en situacions reals i hipotètiques, recordar vocabulari de naturaleses diverses o la comprensió de frases simples.
Cada alumne es posa una cinta al cap i la docent li assigna una carta amb un objecte, un menjar, un animal, o el que se’ns ocorri. I l’alumnat a partir de preguntes com: “Soc un plàtan?” o “Soc de color rosa?” puguin endevinar qui o què els ha tocat.
Treballem continguts lleugers, cohesionem el grup i passem una bona estona a l’escola.