Pintem la primavera de Vivaldi

Aquestes setmanes, l’alumnat d’Educació Infantil ens hem deixat anar a través de “La Primavera“, de Vivaldi. Amb els ulls tancats, hem pintat d’acord amb el que aquesta peça ens transmetia a cada moment: unes estones molt fort, altres més fluix, unes estones ràpid, altres més lent…, una activitat molt divertida que ha donat lloc a un mural abstracte d’allò més simpàtic.
Posteriorment, hem convertit el nostre mural en flors, tantes com infants som a Educació Infantil, totes elles ben diferents, amb la seva pròpia essència. Amb aquestes flors que hem retallat, hem decorat el passadís de l’escola, creant el nostre petit jardí.
Amb aquestes petites estones, ens iniciem en l’escolta i el gaudi de la música clàssica d’una forma engrescadora i motivant per als infants.