Participem a la cantata ESCOLTEM LA veu de la Terra

Dimarts 23 de març de 2021 es va presentar el projecte ESCOLTEM La veu de la Terra!, un projecte artístic per conscienciar i actuar sobre el canvi climàtic a través de 9 cançons, 8 clams i 44 activitats educatives. Aquest projecte està elaborat conjuntament entre el Petit Taller de Cançons i el Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Departament d’Educació.
El nostre institut escola hi està participant amb la col·laboració com a intèrpret del nostre professor de música de primària, en David Ibarz, i amb la col·laboració de l’alumnat de 1r de la ESO. A través del projecte CorArts del Departament, el proper 5 de maig de 2021, 1r ESO A interpretarà la cançó Força i 1r ESO B la cançó Remor. Us deixem una mostra dels primers assajos de la classe de 1r ESO B.