Nadal 2021

Per finalitzar aquest primer trimestre del curs 2021-22, han arribat uns dies molt i molt especials i esperats per tot el nostre alumnat.

Dilluns 20 de desembre vam realitzar el nostre Festival de Nadal 2021. Ho teníem tot a punt per un format completament diferent, però la situació actual ens ha fet reduir-ne el format i fer-lo arribar a tothom en format virtual.

Dimarts 21 de desembre era el moment de fer cagar el nostre tió que portàvem molts i molts dies alimentant. Després de picar ben fort, es va posar a cagar de valent.

El darrer dia, una visita molt especial es va produir a totes les aules del centre, van venir els patges del Reis a recollir les cartes que amb tantes ganes havíem preparat.

I un cop feta la visita, l’alumnat de l’ESO va poder gaudir d’una sortida nadalenca pel poble. S’ho han guanyat perquè a més, l’alumnat de l’optativa de teatre va representar diverses obres de teatre pels més petits del centre.

Gaudiu dels dies de descans i que tingueu molt Bones Festes.