Les hores de tutoria

Cada divendres a la tarda, els nens i nenes de la classe de 3r B, fem la classe de tutoria on, normalment, tractem junts tots aquells temes més rellevants de la setmana. Parlem del que ens ha agradat més, dels que ens ha agradat menys o del que no ens ha agradat. Però, aquesta setmana, en lloc de fer-ho tots junts, ens hem anat trobant en petits grups de 4 o 5 alumnes per així conèixer els diferents punts de vista. L’alumnat, cada 15 minuts, va anar canviant de grup durant la sessió fins que tothom va passar pels 4 grups. D’aquesta manera, s’obliguen a parlar i relacionar-se amb tots i cada un dels membres de la classe, ja que acostumen a tenir el seu cercle de confiança i no sempre tothom es relaciona amb tothom.

La veritat és que ens ho vam passar d’allò més bé!