Les competicions esportives

Actualment, amb l’alumnat de 4t d’ESO, estem treballant les diferents competicions que poden existir en l’àmbit esportiu, com pot ser el bàdminton, així com les de caràcter recreatiu, com és, per exemple, el joc de la pedra, paper i tisora. Al llarg de les sessions treballem i aprenem sobre les seves característiques, els diferents formats i estructures, així com la diversa metodologia i sistemàtica que es pot utilitzar per organitzar-les.

Durant les classes desenvolupem competicions (tant esportives com recreatives), experimentem amb els diversos formats, temàtiques i complexitats amb l’objectiu que cada alumne en finalitzar, pugui ser capaç de dissenyar i organitzar – mitjançant una simulació – una competició, com a treball de classe.