L’ escultura al carrer

Els alumnes de 4tA hem fet un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques de la nostra ciutat. Que formen part del nostre patrimoni. Les escultures que hem vist són :
  • 1a El Pa Beneït , monument format per dues figures humanes, una femenina i l’altre masculina. La femenina porta mantellina al cap, vesteix faldilla i a la seva mà dreta porta una fusta amb una coca. Tots dos porten un clavell al seu costat del pit.
  • 2a El Pau Casals , homenatge al mestre: Pau Casals , obra de Josep Viladomat, símbol de Pau a la nostra ciutat del Vendrell. On ens hem fet una foto de grup. Oi! què estem Guapos??
  • 3a  L’avi i el nen ens han ensenyat l’Àngel del campanar símbol de la nostra escola i nosaltres l’hem representat.
  • I per finalitzar la sortida en hem fixat en la Rosa dels Vents del rellotge del campanar, hem treballat els quatre punts cardinals: nord, sud, est i oest. També hem posat el nom dels vents i hem gaudint realitzant-ho a plàstica.