Fem un planter davant del centre

Avui divendres 5 de maig, els alumnes de la classe de 3rB hem realitzat una plantada de plantes aromàtiques davant del nostre centre, a la vora de la Riera, on també ha participat tot l’Institut Escola. És una activitat programada dins el projecte de Servei Comunitari de 3r ESO.
Abans de poder realitzar aquesta activitat, els treballadors del Ventall han preparat la terra perquè ens sigui més fàcil i estigui preparada per rebre-les, aproximadament, 100 plantes que es plantaran al llarg de tot el matí d’avui. Cada classe hem plantat i apadrinat 4 plantes amb el compromís de tenir cura de l’entorn. Quan ja les hem plantat, hem afegit un cartellet a cadascuna de les 4 plantes i ens hem fet una foto.
Volem felicitar els alumnes de 3r ESO i al Ventall pel seu gran esforç perquè surti tot tan bé.