Entrevista a Yasmina Cánovas

Aquest dilluns 4 de desembre, els alumnes i les alumnes de sisè de primària de l’Institut Escola Àngel de Tobies han rebut la visita de Yasmina Cánovas, nominada al Premi Nobel de la Pau 2024.
La protagonista, originària del Vendrell, ens ha costat les seves experiències, així com les motivacions que la van dur a realitzar els seus treballs a Sierra Leone, junt amb el seu marit Pemi Fortuny. Yasmina, ens ha parlat de la creació d’un canal de ràdio que emetia consells de salut, higiene i benestar i, que avui dia, segueix en actiu.
També, ens ha parlat sobre la seva trilogia de llibres, on conta totes les experiències, tant positives com negatives, que han viscut a Sierra Leone, així com les millores i els avanços
que s’han anat aconseguint.
Finalment, l’alumnat ha realitzat diverses preguntes a Yasmina, ja que estaven molt interessats en els seus projectes. Ella els ha donat consells sobre com aprendre a ser forts i fortes mentalment per enfrontar-se a totes les situacions que es trobaran al llarg de la vida.
Aquesta experiència ha sigut molt enriquidora per a tothom i l’alumnat ha acabat molt content.