Ens endinsem amb els colors

Els/ les alumnes de 4rt de primària hem iniciat el curs amb molta curiositat pels colors i les línies. Hem començat per treballar a partir del cercle cromàtic en què hem diferenciat els colors primaris de forma senzilla i clara. Com som molt pràctics ens hem basat en aquests colors per treballar els colors freds i calents a partir de realitzar dues làmines de dibuix.
Una primera làmina on presentem els tres colors freds liles, verds i blaus) a partir d’un collage fet amb línies rectes i secants i en una segona làmina presentem els tres colors calents (grocs, vermells i taronges) a partir d’un collage de línies corbes.
Ha estat un experiment gratificant per reiniciar-nos en el món de la plàstica a partir de la base de la mateixa assignatura.
L’observació i l’interès ha estat extraordinari i recíproc; tant per part dels/les mestres com dels/les alumnes.