Els nens i nenes de 3r van a la piscina

Amb l’arribada del segon trimestre, l’alumnat de tercer trasllada les classes d’Educació Física a la piscina. Els nens i nenes estaven molt emocionats per l’arribada d’aquest dia! Alguns ja sabien nedar, d’altres mai havien trepitjat una piscina, però tots tenien la mateixa il·lusió per començar a gaudir d’aquest esport.

En arribar al Club d’Esports els nens i nenes han anat a preparar-se per llençar-se a l’aigua. I un cop a la piscina, han estat acompanyats pels monitors de natació, els quals els han dividit amb grups, segons el nivell de cadascú.

Aprendre a nedar és una part fonamental per al creixement i autonomia dels i de les alumnes. La natació implica aprendre a gaudir de l’aigua de forma segura. Per tant, esperem que l’alumnat de tercer gaudeixi d’aquest esport i en acabar aquest trimestre acabi aprenent a nedar perfectament!