Els/les joves emprenedors/es de 6è

Els alumnes de 6è de primària de l’escola Àngel de Tobies han inaugurat amb gran entusiasme el seu projecte anual d’emprenedoria. Han començat explorant els diferents tipus d’empresa, des de petites botigues locals fins a empreses tecnològiques innovadores.
En una sessió plena d’idees brillants i col·laboració, els alumnes han votat el nom de la seva cooperativa, capturant l’esperit d’unitat i treball en equip que caracteritza aquesta iniciativa. Amb el nom triat, ara es troben immersos en el món del disseny, creant el seu logotip distintiu que serà la imatge pública de la seva empresa.

Amb el suport dels mestres, aquests joves emprenedors estan destinats a fer grans coses. Estem emocionats de veure com aquesta cooperativa pren forma.

Continuarem informant-vos sobre els progressos d’aquesta emocionant aventura empresarial dels nostres estudiants.