Els grans a Port Aventura

Els alumnes i les alumnes del Cicle dels Grans vam gaudir ahir d’un dia espectacular gràcies a les activitats organitzades per la marca de cremes fotoprotectores ISDIN.
Vam iniciar la jornada amb una convenció sobre els efectes adversos del sol pel nostre organisme, i més concretament, per la nostra pell. Vam aprendre moltes coses de la mà d’una dermatòloga, una farmacèutica i de la campiona olímpica en natació sincronitzada, Ona Carbonell, a qui vam tenir el privilegi de veure en persona.
Un cop finalitzada l’activitat ens vam traslladar al parc d’atraccions Port Aventura World, on vam acabar de passar un fantàstic dia gaudint de les atraccions i d’un deliciós dinar a un dels restaurants del parc.