Els contes de les emocions

Des de valors de 2n d’ESO, aquest mes d’abril, ja se’ns acosta Sant Jordi, hem decidit treballar les emocions a través d’un conte.
Per començar l’activitat, el professorat d’ESO els hi ha preparat un àudio conte que han pogut escoltar i després fer un petit col·loqui sobre les emocions que hi van apareixent.
Ara els hi toca a ells! Cada grup de treball ha triat una emoció i, a través d’un conte inventat, un conte que els hi explicaven de petits, un conte que els hi agrada…, l’hauran d’explicar als companys i fer-los reflexionar sobre l’emoció treballada.
De moment ja tenim les emocions triades i la majoria de l’alumnat ha optat per inventar-se un conte! Com quedarà? Doncs, segur que quedarà molt xulo, i si és així, que n’estem convençuts, us ho farem saber!