Els alumnes de cicle inicial al Museu de la Ciència

Aquesta setmana els alumnes de 1r i 2n hem gaudit d’un viatge inoblidable a Barcelona, Els alumnes de 1r hem fet un passeig per l’antiguitat visualitzant dinosaures a mesura real. Els alumnes de 2n han visitat el planetari bombolla, les diferents capes del nostre planeta Terra, hi van observar i tocar els moviments de translació i rotació de la Terra. El museu de la Ciència en va oferir una obra del fons marí sobre el plàncton acompanyada de música i dansa que vàrem compartir amb tots els companys/es del cicle inicial. Per acabar l’excursió vam entrar a dins del bosc inundat que representa un fragment de la Selva amazònica amb un delicat ecosistema on vàrem descobrir tresors mediambientals i científics. Els alumnes han animat a les famílies a tornar-hi, ja que els va impactar que pots tocar i experimentar a cada sala. Quan hi torneu recordeu de portar les vostres llibretes personals per dibuixar i apuntar el què més us ha agrada!!!