Els alumnes de 5è anem de visita al MUSEU DEU

El dimecres 18 de Novembre, els alumnes de 5è vam realitzar una sortida al Museu Deu per gaudir d’una jornada pedagògica en què ens van explicar la història dels Mites i les Llegendes als mosaics de Coma-Ruga.

Tant la Núria com la Lorena que van ser les encarregades d’introduir-nos en aquests mons, ens van anar contant en què consisteixen els mites i les llegendes i mostrant-nos alguns exemples de personatges coneguts com les sirenes i els tritons, d’altres éssers mitològics com els unicorns i Deus amb poders sobrehumans (Posidó-Neptú, Apol·lo, Eros…) de les mitologies gregues i romanes.

Tot això, fent una visita a través d’imatges d’espais emblemàtics al poble de Coma-Ruga que bé són especials per algun motiu: Les aigües de l’Estany i el Riuet, el Teatre Cinema Brisamar i la Vila Neptú (ambdós amb mosaics a les seves façanes) i les piscines de l’edifici del Tabaris (antic balneari).

Un interessant recorregut per les obres de l’art mosaic a través dels ulls de l’artista Santiago Padrós.

Hem gaudit molt aprenent amb tota la informació que hem rebut!