El nostre cos en moviment

L’alumnat de 4t i 5è d’Educació Física ha retornat a l’escola immersa en activitats d’estratègia i de treball en equip, com ara el joc de “la maquineta”. A més, han posat els seus cossos en moviment amb diverses activitats que els han permès aprendre exercicis per millorar la seva condició física. Aquests exercicis són útils per al desenvolupament de tasques diàries com ara saltar, asseure’s, o aixecar-se del llit. Han explorat diferents eixos de moviment, involucrant tota la musculatura corporal, mitjançant exercicis com els burpees, les flexions; diferents maneres de desplaçar-se, reptant, a la gatzoneta, entre altres.

La darrera setmana, l’alumnat ha realitzat dinàmiques d’expressió i comunicació corporal, utilitzant-les també per conscienciar-se i treballar les emocions i les relacions entre tots i totes els i les participants. Aquestes activitats han estat tan enriquidores que, fins i tot, alguns i algunes han acabat la classe amb llàgrimes als ulls!

Compartim amb vosaltres una petita mostra de les sessions.