Dia de les llengües maternes

Amb motiu de la celebració del Dia de la Llengua Materna aquest dimecres 21, l’alumnat de tota l’escola, ha participat amb una activitat dedicada a les llengües maternes. Consistia a escriure una paraula significativa de la seva llengua materna a una cartolina i al costat la seva traducció al català.
Avui els nens i nenes de tercer, han portat la tira escrita amb les seves respectives paraules, així que amb moltes ganes cada infant ha explicat quina era la paraula elegida.
Primer l’han llegit amb la seva llengua, després han llegit la traducció al català i per últim perquè havien triat aquella paraula. Han sortit exemples molt bonics de paraules significatives, com ara “ocellet (en àrab), perquè ma mare em crida així” o “salchipapa, perquè és un menjar típic que em recorda al meu país”.
El fet que per uns instants la protagonista de l’aula hagi sigut la llengua de cada infant, ha fet que se sentissin molt motivats. Ha sigut una activitat molt gratificant!