Dia de la discapacitat

Els alumnes de 4t A hem treballat l’autisme. Vàrem veure el vídeo: el viatge de Maria. El vídeo ens explicava com una nena autista aprèn entendre el nostre món tant complex: ple de sorolls, cotxes, normes per circular i caminar. Com ens hem de portar a dins un supermercat al tren i a l’autobús. I ella ens ensenyava el seu món on li agraden les rutines, sempre fer el mateix quan surt de l’escola, anar cap a casa i jugar al mateix joc i la por que li produïen els canvis. Per tal d’entendre i aprendre que tots som iguals, ja que anem a la mateixa aula: tots fem 4t A i a la vegada tots som diferents. En la nostra societat, en la nostra escola i a l’aula aprenem a conviure, comunicar- nos mitjançant el llenguatge oral, el llenguatge de signes i establir nous aprenentatges mitjançant el sistema de comunicació dels pictogrames: dibuixos amb paraules i imatges. Així convivim!!!