Dia de la ciència

Avui a l’escola hem celebrat el Dia de la Ciència, els alumnes de l’ESO han preparat diferents experiments per l’alumnat del centre. L’exploració científica alimenta la curiositat natural de l’infant, fomenta el seu interès per la ciència, estimula el raonament i la lògica, millora la seva capacitat per resoldre problemes, la capacitat de treballar en equip, es crea un espai crític i constructiu en cada infant, augmenta la seva autoestima i els prepara perquè entenguin conceptes científics més complicats en el futur. Per gaudir amb la ciència no cal disposar d’un gran laboratori, us sorprendrà de la quantitat d’experiments que es poden fer amb uns quants materials casolans. Hem gaudit molt, moltes gràcies, aquest estiu continuarem practicant!