Descobrim la literatura

Des de l’assignatura d’Hàbit Lector els alumnes estan descobrint el seu gust per la lectura. Cadascú ha triat un llibre que ha llegit durant l’últim trimestre del curs. Del seu llibre han de dur a terme unes tasques que conformen un treball d’estudi literari. Així doncs, han de parlar sobre la forma i el contingut de l’obra en tots els seus aspectes: l’argument, els espais, els temps, els personatges, etc.

També estan coneixent la gran varietat de gèneres literaris i els seus referents, per exemple la novel·la negra (Manuel de Pedrolo), la novel·la d’aventures (Jules Verne), la novel·la psicològica (Marcel Proust)… Fins i tot, els alumnes estan trobant el gust per la literatura en altres formats com els còmics, mangues, Wattpad, etc.