De quin color veiem el curs?

Divendres, els alumnes de 2n d’ESO A hem tingut la visita de la Marta i la Juli. Ens han preparat una dinàmica molt interessant. El primer que ens han fet fer ha estat posar-nos en cercle a la classe. Fora taules, fora cadires… Així ens veiem tots les cares! Ens han donat un paper on cadascú de nosaltres havíem d’escriure un color. El color no podia ser qualsevol, havia de
representar com veiem aquestes primeres setmanes de curs i com el veiem projectat.
Han sortit colors com el verd, el gris, el blanc, el rosa, el negre, el groc, el blau, el lila,… i cadascú ho ha compartit amb la resta del grup el perquè del color que ha triat. Després de la posada en comú hem fet una reflexió final, per concloure la dinàmica: entre tots, alumnes i professors, intentarem i ens comprometem a donar més vida als nostres colors!!!