Confeccionem el nostre propi joc: El tres en ratlla

Treballem les matemàtiques a l’hora de plàstica. Amb aquesta activitat fomentem la creativitat matemàtica i el gust per ella. Volem potenciar el desenvolupament de les competències matemàtiques mitjançant una obra de plàstica que reflecteix continguts matemàtics com mesura, figures geomètriques, simetria. Aquesta activitat ens permet confirmar la interdisciplinarietat entre les diverses àrees, confirmant l’obra artística plàstica matemàtica.
Ens permet:

• Crear un ambient de classe on s’afavoreix l’intercanvi d’idees i que anima a la reflexió.
  • Provocar curiositat i plantejar reptes per a investigar i reflexionar.
  • Encoratjar l’alumnat a construir els seus aprenentatges i prendre consciència dels seu progrés.
  • Comprendre les matemàtiques, gaudir i aplicar-les en la seva vida quotidiana.
  • Treballar amb contextos propers a l’alumnat, com construir un joc.