El passat 21 de desembre, l’últim dia abans de les vacances de Nadal, els alumnes de secundària van baixar a fer tallers amb els alumnes d’Infantil i Primària. L’alumnat de 1r d’ESO B va baixar jocs de taula amb les regles apreses per explicar-los-les als alumnes de primària i així poder jugar conjuntament. A més, van crear un joc de mímica amb diferents nivells per poder compartir una estona divertida, lúdica i engrescadora amb els més petits. Tant els alumnes de 2n com els de 1r d’ESO van gaudir d’una estona conjunta on van poder posar en pràctica valors com compartir, tenir cura, tenir paciència, escoltar i ser escoltats, arribar a pactes i acords… Va ser una jornada molt bonica on els alumnes de 1r d’ESO B van acollir i van relacionar-se de manera afectuosa i respectuosa amb els més menuts. Segur que repetirem!