Commemoren el Dia internacional de les dones

El passat divendres 8 de març vam commemorar a l’Institut Escola Àngel de Tobies el Dia Internacional de les Dones. L’alumnat, durant les dues primeres hores del matí, va participar en un conjunt d’activitats orientades a augmentar la seva sensibilització sobre aquest dia tan rellevant.

La primera activitat va consistir a realitzar polseres o clauers amb tonalitats violetes. A continuació, van escriure una carta per una dona important en les seves vides: mare, àvia, germana, amiga, entre d’altres. Mentrestant, tres alumnes de 4t d’ESO van recórrer les diferents aules llegint un manifest. Per finalitzar amb les activitats, tot l’alumnat va decorar unes lletres amb el missatge “8 de març. Dia Internacional de les Dones. Avui cridem més fort, però lluitem tot l’any”. Posteriorment, aquest missatge es va penjar a l’entrada del centre, el qual va quedar molt vistós.