Circula amb seguretat

El passat divendres 3 de novembre, el Xavi, de la Policia Local del Vendrell, va venir a la classe de 1r B a explicar la normativa vigent dels patinets elèctrics i els vehicles de mobilitat personal (VMP) al nostre municipi.

En una sessió molt interessant, l’alumnat va poder aprendre i saber quines són les característiques i limitacions d’aquests vehicles, reflexionar sobre els principals comportaments a la via pública, així com compartir les seves experiències. D’aquesta forma, els nostres alumnes han adquirit uns coneixements que, tot i no trobar-se al currículum, són molt importants per a la nostra quotidianitat.

Esperem que, amb iniciatives com aquesta, puguem millorar el nostre compromís cívic i social per tal de contribuir a fer del Vendrell un lloc millor per a tots.