Celebrem la Castanyada!

Els infants d’I5 han estat molt emocionats aquests dies gaudint de la celebració de La Castanyada. Amb motiu de la festa, han decorat els passadissos amb mandales fets amb colors de la tardor: taronja, groc, marró…

A més, han participat en diferents activitats com l’assistència a l’obra de teatre «La Castanyera» representada per l’alumnat d’ESO al gimnàs de l’escola i la creació d’una manualitat en què han traçat la closca d’un caragol de manera manipulativa amb llegums: llentilles, cigrons i mongetes.

No podia faltar l’elaboració d’una dolça i tradicional recepta… Endevineu quina és?

Panellets!

Per culminar la festivitat, han compartit amb els seus companys i companyes d’infantil i primària una tarda de danses populars. Els nens i nenes d’I5 han ballat la dansa anomenada “El rotlletó” i han estat fantàstics!

Bona Castanyada 2023!