Cantem al Festival de Nadal

Avui l’alumnat d’Educació Infantil ha gaudit molt cantant als seus companys i companyes les nadales que amb tanta il·lusió ha après i practicat durant les darreres setmanes, així com escoltant les nadales que han interpretat altres companys i companyes de l’Institut-Escola.

I és que feia alguns dies que preparàvem aquest dia tan especial: cada grup va aprendre i practicar les seves nadales, va pensar els gestos amb què acompanyaria la seva interpretació, va dur a terme una manualitat relacionada amb les cançons perquè formés part de la seva indumentària nadalenca el dia de les cantades de Nadal i va fer una petita assemblea sobre alguns aspectes a tenir en compte quan actuem davant d’un públic.

Una de les coses que vam tractar en aquesta assemblea és que aquests dies són per gaudir al màxim de l’experiència i per tirar la vergonya per la finestra, ja que per alguns nens i nenes aquesta ha esdevingut una de les primeres vegades en què han cantat en públic.

Ho heu fet d’allò més bé, enhorabona campions i campiones!