Cantada de nadales a l’escola bressol El Botafoc

Aquests dies a l’escola estan sent d’allò més especials! Hem començat la setmana més nadalenca i per aquest motiu, tot el dia estem envoltats de nadales, màgia i sorpreses!

Hem començat la setmana amb el nostre Tió! La setmana passada, li vam portar tant de menjar, que avui ha decidit que era el moment de fer-lo cagar!!!! Després de cantar-li ben fort la seva cançó i picar-lo amb els bastons. Ens ha «cagat» una sorpresa ben bonica!!! Ha estat un moment molt màgic!!!

Després d’esmorzar, tots els nens i les nenes d’infantil hem sortit caminant per anar a l’Escola Bressol El Botafoc! Hem anat tots i totes amb la música ben forta, cantant les nostres cançons!

A l’escola, ens han rebut els més petits i petites i els hi hem cantat les nostres nadales. Primer de tot, els més grans del Tobies, la classe d’I5, els hi han cantat la cançó de l’Avet feliç i I’m a little snowman! I ho han fet superbé!! Després, els nens i nenes d’I4 els han cantat la cançó Amb la llum del fanalet i Hello Reindeer, Goodbye Snowman, i ho han fet amb molta energia! Per acabar, els més petits i petites d’I3, els han cantat La campaneta de Nadal i Little snowflake i han cantat molt fort!!!

Quan hem acabat de cantar i ballar, hem sortit al seu pati a esmorzar! Ens han donat galetes i xocolata i estaven d’allò més bones! Després hem jugat una estona i hem tornat a l’escola!

Ens ha agradat molt compartir una estona amb els més petits i petites i esperem que ens tornem a retrobar ben aviat!!

Els nens i nens d’I3, I4 i I5 us desitgem, molt bones vacances!