Can you guess my favorite animal?

2nd grade of Primary Education students have worked on the written expression about animals’vocabulary we are learning in English in a very fun for way: through clues about the most characteristic skills of our favorite animal.
Then, we related these clues to the drawing of each animal made by one of our classmates, in order to find out which is their favorite animal.
L’alumnat de 2n curs d’Educació Primària hem treballat l’expressió escrita sobre el vocabulari dels animals que estem aprenent en Anglès d’una forma que ens ha resultat molt divertida: a través de pistes sobre les habilitats més característiques del nostre animal preferit.
Després, hem relacionat aquestes pistes amb el dibuix de cada animal elaborat per un dels nostres companys/es, per tal d’esbrinar quin és el seu animal preferit.