A la classe de religió celebrem l’advent i el nadal

Nadal és un dels millors moments de l’any: Celebrem el naixement de Jesús, compartim els millors moments amb la família, l’arribada del Tió i dels Reis Mags d’Orient.
Els alumnes de religió aquest any s’han organitzat per fer arribar Nadal a la nostra escola. Aquesta setmana hem començat a parlar de l’Advent, el qual representa el temps d’espera per l’arribada del naixement de Jesús.
Durant aquestes setmanes, els alumnes de Cicle Inicial treballaran quines són les figures del pessebre i també faran una manualitat per als Reis Mags d’Orient, molt original. L’alumnat de Cicle Mitjà també faran una manualitat nadalenca: el pessebre! A més a més, junt amb l’alumnat de Cicle Superior s’ha plantejat uns propòsits que volen aconseguir per aquest nou any que arribarà.
A continuació veureu un recull d’imatges dels alumnes de religió i les manualitats realitzades a l’escola durant aquesta època de l’any tan especial!
Us desitgem unes Bones Festes!