L’alumnat de l’aula d’acollida ho passem d’allò més bé repassant i consolidant el vocabulari treballat a cada sessió a través de diferents activitats lúdiques, jocs interactius i jocs de taula.
Aquestes setmanes, com que estem treballant els animals, hem dedicat els darrers minuts de la sessió a jugar a diferents jocs relacionats amb aquesta temàtica. Entre els jocs que més ens han agradat destaquem el bingo, el memori i el dobble. D’aquesta forma, no només repassem i consolidem el vocabulari treballat sinó que també ens acomiadem d’una forma més divertida.
En aquest sentit, l’aprenentatge de la llengua basat en jocs és una eina clau per tal de fomentar la integració, la interacció i la cooperació entre els infants nouvinguts; establir vincles entre els infants nouvinguts, incrementar la seva confiança en l’ús de la llengua, afavorir l’aprenentatge pràctic i vivencial del català i oferir als infants una experiència d’aprenentatge engrescadora.




