XV PREMI SAMBORI ÒMNIUM 2021

Òmnium Cultural convoca el XV Premi Sambori Òmnium per tal de promoure l’ús literari del català a l’educació primària i secundària. I des de l’institut escola Agustí Barberà us animem a participar-hi. A continuació us deixem les bases del concurs.

BASES

1.Les narracions han de ser individuals, originals i escrites en català.

2.La temàtica de narració és lliure.

3.Els treballs NO han d’anar signats.

4.L’extensió dels escrits serà de:

• Primària: Entre 1/2 i 2 planes.
  • Secundària: Entre 1 i 3 planes.

5.La lletra ha de ser de cos ARIAL, tamany 12 i interlileat 1’5 per a ambdues categories.

6.S’atorgaran els següents premis:

• Cicle Inicial (1r i 2n)
  • Cicle Mitjà (3r i 4t)
  • Cicle Superior (5è i 6è)
  • Primer Cicle de Secundària (1r i 2n d’ESO)

7.El procediment d’entrega de treballs serà de la següent manera: Cada centre educatiu recollirà els treballs del seu alumnat. El professorat del centre en seleccionarà, com a màxim, 3 de cada categoria.

8.Els treballs s’enviaran en format word al següent correu electrònic: mgarci89@xtec.cat

9.La data límit de lliurament serà el divendres 15 de gener del 2021.

10.Òmnium Cultural es reserva el dret de publicar els treballs premiats o aquells que, per la seva qualitat, consideri que ho mereixen.

11.Òmnium Cultural es reserva el dret de canviar el format del lliurament de premis si les restriccions a causa de la Covid-19 així ho exigeixen.