VISITA AL CIRC RALUY

El passat 31 d’octubre pel matí l’alumnat de segon curs de l’Institut Escola Agustí Barberà vam visitar les instal·lacions del circ Raluy.

Quan vam arribar ens van ensenyar algunes de les caravanes que hi havia allí. Vam entrar a la caravana del bar i a la caravana on es canvien de roba i es maquillen els artistes del circ. Aquesta última ens va agradar molt, ja que vam poder veure el vestuari que porten els artistes, les perruques i altres complements.

Un cop vam acabar la visita per fora vam entrar dins la carpa i allí ens van ensenyar el que hi ha darrere de les cortines i que, el públic en general, no veu mai.

Finalment vam entrar dins la pista del circ, ens vam asseure pel voltant i ens van deixar pujar per parelles a un cercle que penjava del mig de la pista.

Ens ho vam passar molt bé!

Per veure les fotos cliqueu AQUÍ