TALLER DEL PARC NATURAL

El dimarts 5 de novembre l’alumnat de segon vam realitzar un taller sobre els ocells que es poden trobar al Delta de l’Ebre. Va ser un taller que ens va oferir el Parc Natural del Delta de l’Ebre i va ser molt interessant. Vam veure un powerpoint amb els ocells i animals que es poden trobar al Delta de l’Ebre. I un cop vam veure els ocells, seguint el model que ens havien donat, en vam fer un nosaltres amb cartolina. Hi havia tres ocells per escollir: el flamenc, el bec d’alena i el coll-verd. Cadascú va triar el que volia fer, el vam copiar en una cartolina, el vam pintar, el vam retallar i després el vam montar.

Va quedar-nos molt bé!

FOTOS TALLER