CIRCULAR CORONAVIRUS

Benvolgudes famílies,

Seguint les instruccions del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i veient la situació sanitària que afecta a la nostra societat respecte el Coronavirus, veiem la necessitat de clarificar algunes de les activitats que teníem programades i planificades des de l’IE Agustí Barberà:

• Queden suspeses les jornades de portes obertes en famílies i d’alumnat de sisè de primària d’altres centres.
  • Queden suspeses les sortides que hi havia programades fora del centre educatiu: biblioteca, piscina, plantada de l’arbre, certamen de lectura en veu alta, dia de la poesia, tallers del PEE…
  • Les activitats extraescolars que afecten pròpiament a la nostra escola continuen endavant.
  • Les activitats extraescolars que afecta alumnat d’altres centres queden suspeses.
  • Les colònies i estades d’immersió lingüística queden a l’espera de noves instruccions. De moment, tiren endavant fins nova ordre, ja que encara hi ha un marge de temps.

La Direcció