CURS 2021-2022

Aquest curs s’ha seguit amb la plàstica en anglès a tots els nivells.

A més a més,  s’han implementat diverses sessions a la matèria de Física i Química en llengua anglesa. Les sessions han estat en tot moment de caire pràctic i s’ha facilitat a l’alumnat un espai per a treballar la llengua oral.

Altres activitats que fem:

• Sessions setmanals orals de 30 minuts per grup. Els dos primers anys amb les docents del centre i aquest últim curs amb l’auxiliar de conversa.
  • costura
  • Traspàs d’informació al claustre de tota la informació relacionada amb el curs i el projecte GEP.
  • Participació de tots els alumnes com a públic als teatres d’anglès del municipi.
  • Tallers internivells a educació infantil de cuina en anglès. Let’s cook! Aprofitem a través de la cuina fomentar l’ús de la llengua oral i promocionar aspectes de la cultura. Exemple de recepta de Halloween: