Nou horari escolar per al curs 2022-2023

El pròxim curs 2022-2023 hi haurà canvis en l’horari i calendari escolar de tots els centres educatius de Catalunya.

En primer lloc, s’avançarà l’inici de les classes, de forma que aquestes començaran el dilluns dia 5 de setembre per a l’alumnat d’educació infantil i primària, mentre que per al cas de l’ESO s’iniciaran el  dia 7 de setembre.

D’altra banda, l’horari per a infantil i primària serà:

• Matí de 9:00 -12:30 h
  • Tarda de 15-16:30 h

Els motius d’aquest canvi són:

-La Resolució EDU/1468/2022, de 17 de maig, per la qual es determina el preu màxim de la prestació del servei escolar de menjador dels centres educatius, on s’especifica que l’espai de migdia ha de tenir una durada màxima de 2:30h.

-I a més, és l’horari marc del Departament d’Educació per a les escoles d’infantil i primària, establert per l’ordre EDU/113/2022.

L’horari per a l’alumnat de secundària (ESO) es manté com el curs anterior.