Intercanvi de cartes en una escola Grega

Els alumnes de 5é de primària han iniciat un projecte d’intercanvi de cartes amb una escola de Creta (Grècia). Els alumnes de la nostra escola seran els primers a escriure cartes. En elles inclouran una carta on parlaran sobre la seua informació personal (nom, edat, família, aficions…), un pòster creat amb Canva on escriuran la seua descripció física i per últim parlaran sobre la seua escola.

Finalment, aquells alumnes que vulguen i tinguen temps podran crear un “cootie catcher” amb preguntes sobre el nostre país i enviar algun regal al seu amic/amiga per correspondència. La llengua que utilitzaran els alumnes per a comunicar-se serà l’anglès.