CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE LA POESIA!

El divendres 18 de març vam anar a la Unió Filharmònica per veure una obra de teatre en anglès amb la temàtica de Dràcula.

Aquesta va ser molt entretinguda, ja que durant el seu desenvolupament vam poder participar-hi: ens van fer parlar en anglès, ens van ensenyar paraules noves i inclús vam poder ballar.

Després de l’obra de teatre,  en commemoració del Dia Mundial de la Poesia que es celebra el dia 21 de març, l’alumnat de 2n d’ESO vam anar a recitar poemes relacionats amb la PAU per diferents comerços d’Amposta, col·laborant així amb el Pont de Poesia organitzat per l’Ajuntament d’Amposta. Finalment, vam deixar penjats els poemes pels diferents llocs que vam anar passant.

Va ser un dia que ens va servir per desconnectar del context escolar quotidià i ho vam passar molt bé!

IMATGES I VÍDEOS

Autora: Natasha Garcia, alumna de 2n ESO B